Alla inlägg den 4 september 2013

Av Linda-Marie - 4 september 2013 23:14

Hösten börjar knacka på dörren nu, nåt jag personligen tycker är härligt. Älskar hösten, höst promenader, dricka varmt te och tända en massa ljus.

Min och Alvas vardag rullar på här hemma om dagarna, och Alva visar nya fram steg i utvecklingen varje dag nu tycker jag. I söndags kväll fick vi höra Alva för första gången skratta  , le har nu gjort ett tag och försökt prata bebis språket.. Hon är med mer och mer för varje dag, med blickarna och vad som händer runt om kring henne..

Men jag måste få säga att vi har fått ett lungt och nöjt barn, det är inte många gånger man hör henne gråta. För det mesta glad tjej.. Det är bara hungen och trött ögon som gör henne lite grinig..

Fick bekräftesen från skattermyndigheterna igår, nu heter Alva. Alva Marie Loretta Jonsson på papperna åxå  .


Det är en gåva att få vara mamma åt dej Alva och att ha dej som våran dotter!


     


          

                          " Första bilden på Alva när hon kom till världen, precis nyfödd här:) "

 

 

            

 

      

           

                 " Och Alva idag, två månader gammal. Det är kul att ligga på golvet och utforska världen"

 

 

 

            

                                                  
                      "Katten Iris"

 

           

                                                                   "Katten Gustav"




Puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards