Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda-Marie - 29 oktober 2009 11:00

Lycka handlar om att leva här och nu, under tiden du planera allt du ska göra i livet.

Så stanna upp å andas djupt.

Och känne efter allt det dära bra du har i livet som gör att du kämpa för livet.

Det som får dej att gå upp hur sängen varje dag.

Alla har vi nåt som gör oss lite extra lyckliga.

Det är bara det att vi stressa runt och inte hinner ser allt det dära bra alla gånger, utan själva bristerna.

Men ser det bra genom bristerna med när du väl stanna upp å känner.

Va tacksam för dom, som t.ex vill vara din vän, den som vill leva in på ditt liv.


Så stanna upp en minut och bara känner efter vad som gör dej lycklig här. " Å fortsätt planerat sen"

Av Linda-Marie - 28 oktober 2009 13:36

 

Jag har hittat hem.

Jag vet att jag är din.

Å du är min.

Konsten att sätta ord på dom känslor jag har för dej.

Är svårt, så du förstår.

Hur mycket jag tycker om dej.

Du är den finaste för mej.

Den enda.

Du å jag;)

Drömmer om ett liv ihop med dej.

Bara dej.


Jag är fri nu med dej!

Få ha dej i mitt liv gör mej lycklig!


Tack! hjärtat mitt för att du finns å vill dela ditt liv med mej.



Av Linda-Marie - 15 oktober 2009 12:36

Inatt hade jag en dröm, som jag har haft så många gånger förr. en dröm jag inte tycker om.

Jag drömde om Det.

Hon var precis exakt precis lika ond som i det verkliga livet. Hennes röst var lika gapade å ekade i själen.

Hon såg precis likadan ut som på riktigt... Hon gapade och skrek, alla dessa onda ord bara hon kan skrika till sitt egna barn.

"tänk om man kunde sälja sina barn"

"DU är så dum, ångra att jag födde dej"


Mer en dessa ord kan jag inte skriva här... inte dom värsta iallafall...

Det värsta var nog inte orden du sa, utan dina tystnad, dina blicka... Om dom hade kunnat döda.

Dina hotelse, ditt sätt att ta i en när du var arg.

Till sisst räckte det att ha din närvarande för att det skulle göra ont..



Hur sover du om nätterna?

När vi andra gråter.

Vad ser du när du ser dej själv i speglen?

Är du stolt?!



Av Linda-Marie - 12 oktober 2009 22:56

ros   



Jag trodde jag visste hur kärlek såg ut.

Jag trodde jag visste hur kärlek kändes.

Men jag visste inget förre jag träffade dej.

Du är det finaste för mej.

Nu vet jag hur det känns att bli om tyckt.

Få sina känslor besvarade:)

Jag kan ligga lukta på dej i evigheter utan att tröttna.

Jag kan titta på dej i evigheter utan att bli uttråkad.

Jag älskar din röst, din närhet, din värmande famn.

Din trygghet du ge mig.

Jag tycker om allt som har med dej att göra.

Du är den finaste för mig.

Det är du som får mitt hjärta att bli varm av riktig kärlek.

Du får mig att inse att drömmar kan bli verkliga.


Du å jag



Tycker om dej Staffan!


Din Linda



Av Linda-Marie - 10 oktober 2009 15:40

älskar dej   


Tycker om dej massor!

Idag har vi hållt ihop i ett halv år:)


Du å jag;)

Av Linda-Marie - 6 oktober 2009 12:16

Nu känner jag att jag är på bana igen efter helgens tung sömnbrist... blev slitsamt där dom sisst timmarna på jobbet i söndagsnatt innan jga hittade hem till kudden å kunde sova ut lite... grejen är ju att de känna sitter kvar ett tag sen, innan man har sovit kapp dom förlorade timmarna...

Men söndag blev det att baka lite bullar på kanelbullensdag, lr jag bakde inte så mkt.. Tycker det va mest staffan som kondade degen, go bullar blev de me:)


Idag är man ledig, vila upp sig för morgondagen.. För då bär det av till ullared å shoppa loss:)


puss å kram


Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards