Alla inlägg under mars 2010

Av Linda-Marie - 31 mars 2010 15:41

  dessa fina converse ska min nya vårskor.. :)  vill ha ett par.

Av Linda-Marie - 31 mars 2010 11:40

När jag var liten sa min mamma att drömmar var för speciella personer, och att jag inte var en vad dom. Jag var för dum för att kunna drömma sa hon.

Jag har aldrig vågat drömmar eller sätt upp mål i livet, alltid varit rädd att nåt ska komma å krossa dom.

Det är slitsamt att falla och slå sig hårt så många gånger. Så jag lärt bli.

Jag tror att hon sa så mest för hennes drömmar inte blev som hon ville.

Och då fick ingen annars drömmar heller slå in.

Idag har jag blivit så klok att att även jag vet att drömmar är till för alla.


Jag har drömmar.

Jag drömmer idag om saker.

Idag har jag någon i mitt liv jag kan drömma ihop med.

Jag hoppas att jag kommer att kunna uppfylla så många drömma man kan i livet.

Både dina och mina.

Drömmer vidare.

Av Linda-Marie - 30 mars 2010 18:54

  

Varit en härlig vårdag idag!

Hjärtat kom hem tidigare idag. Så vi tog cyklade lite i det fina vädret, bort till city gross och handlade och tillbaka..

men fy fasen vilken dålig kondis man har, måste jag gör nåt åt på engång.. Puh!


Det blir att ta en lång promenix imån när jag har vaknat, kanske till och med sluta upp med att äta så mycket godis på veckorna.. äsch! det vet ju hur det brukar sluta, inte så bra... bara en till och sen helt plötsligt sitter man där med en hel påse godis i knät.


Jag börjar med att ut och gå, så får vi se hur det bli sen:)



  "Man kan inte tiga igenom livet"



   Puss och kram vi syns på stan!

         

Av Linda-Marie - 29 mars 2010 17:00

  Idag har jag pimpat köket lite, fått det att se lite trevligare ut en vad det gjorde innan... men det sdka ju renoveras senare... men till dess har jag satt fast såna här fina kakelinredning i turkos färg.. fastnat för turkost när det gäller inrednig tycker det är väldigt läcker färg!



    Varit på jakt efter en ny vårjacka... efter många spring i många butiker fick det bli denna svart fina jackan från H&M.. nöjd faktis!!!

Av Linda-Marie - 29 mars 2010 00:31

  


ÅÅÅÅÅÅÅåååååååå vad jag skulle vilja ha en denna lilla fina rosa dator, istället för den stora ful klumpiga datorn jag äger idag....

Till sommar ska jag unna mej en sån här, punkt slut! den ska bli min.....

Av Linda-Marie - 28 mars 2010 23:54

Jag har haft en kanon bra helg med allt.

fast man har varit trött och lite hänge så har vi fått ihop en bra mysig helg tycker jag allt...

Jag är så tacksam att jag har dej i mitt liv, att du vill dela dina dagar med mej.


en kort vecka innan påskhelgen kommer, med god mat och firade med dom man tycker om mest. Familjen!




Jag är tacksam för det som jag fått här i livet, både det onda och det goda.

Jag är tacksam att du vill vara en del i mitt liv som vän eller familj.

Det är får som jag, som har gått den hårda vägen som får det så bra i slutet. Tacksam!

Jag har haft tur! 




Av Linda-Marie - 26 mars 2010 16:19

Inatt när jag jobbade, satt jag och kollade på reprisen av uppdrag granskning om fallet om Linnea, som blev våldtagen....


Man blir så arg när man ser sånt här, finns inga ord för dom som ställer sig bakom hans rygg och säger att han är oskyldig fast han har erkänt och blivit dömd för det brott.. Dessutom vuxna människor som sprider rykten och bet sig så här.. Fy fan rent utsagt!! 

Detta ska vara sveriger! 

Tyvärr blir inte så många fällda här i sveriger när dom har begått en våldtäkt, men denna killen blev det och ändå håller vuxna människor han bakom ryggen.. 

Vad blir dom förbild åt ungdomarna???

Säger bara en sak det är otroligt starkt av Linnea att anmäla en sån här sak och sen försöka gå vidare.. Synd att hon skulle få så mycket skit för nåt som hon inte har gjort dåligt eller va hennes fel i grunden!

När vuxna människor och folk håller han bakom ryggen och säger att han är oskyldig, fast han är dömd för båda våldtäkterna han gjord.. Säger dom på samma gång att det han gör är helt okej... Skäms på er!!!!!!!!!! 




Sådär.. Trött liten fis är man idag, men en natt kvar sen blir det att åka hem till kalmar och sova ruset av sig... längtar!



Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards