Direktlänk till inlägg 10 november 2014

Vart tar tiden vägen?!

Av Linda-Marie - 10 november 2014 20:41

Det hinner hända mycket på kort tid. Tiden bara flyger iväg. Det känns som man endast sover, äter och jobbar nu mera. All fritid man har, eller den lilla fritid man har. Blir att umgås med Alva och familjen. Det finns inte den tiden som jag skulle vilja ha, att sitta här och uppdatera bloggen lite oftare... 


Så vad har hänt... Alva har börjat hos sin dagmamma, och trivs bra. Precis vad hon behöver få leka med andra barn och få vara lite hemifrån om dagarna. Jag jobbar för fullt och trivs bra på det nya jobbet. 

Börjat bo in oss nu huset, och det känns verkligen som vi har bort här längre, en vad vi har gjort.. Ser fram imot att få julpynta här i vårat nya hem i år... Och på ta om julen, som har jag äntligen för engång skulle, inhandlat dom flesta julklapparna i tid i år... (brukar stressa dagen innan med alla julklapparna annars).. 


Jag skrev i förra inlägget att det skulle bli lite bilder på hemmet, men inte hunnit ta några fina bilder.. men det kommer!



 



 



 



 



Puss och kram vi syns på stan  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-Marie - 31 augusti 2014 19:58

Oj vad tiden har sprungit iväg. Och mycket har hänt i vårat liv. Vi har sålt våran lägenheten i Kalmar och blivit med hus istället nu, och även hunnit att flytta in i huset dessutom. Går in i tredje veckan nu som husägare. Men det känns som vi har bo...

Av Linda-Marie - 23 juli 2014 22:12

Tiden springer iväg och alldeles för fint väder, för att hinna sitta här igentligen och uppdatera bloggen. Men mellan mina jobbpass, blir det många fina sommar stunder ihop med familjen. Alllt från att ligga på stranden och slappa, till att göra små ...

Av Linda-Marie - 9 juli 2014 22:53

Detta inlägg börja med att skriva om Alvas första födelsedag. Stumpan har hunnit fylla ett år nu. Det blev tårtkalas hela helgen hon fyllde. Det är många som vill fira henne och vi som inte bor så stort, får man del upp det. Nåt jag inte tror Alva ha...

Av Linda-Marie - 23 juni 2014 21:23

Midsommarhelgen tillbringades hemma hos far min i Blomstermåla. Vi åkte till Blomstermåla redan på torsdagen när Staffan hade sluta jobbet, kort dag för han. Lillasyrran Louies med sina två döttra  var redan där och lilla hunden Selma.  Midsommaraf...

Av Linda-Marie - 14 juni 2014 22:35


Det varit lite mycket nu ett tag. Så mycket som ska göras och mycket som händer. Och jag verkar aldrig lära mej att det inte går att köra hundratio igenom allt och tror att man mår bra av det. Denna veckan har varit en riktigt vilovecka både för mej ...

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards