Alla inlägg under mars 2011

Av Linda-Marie - 27 mars 2011 13:15

           


Pancakes på en söndag!

Precis som det ska vara, underbart goda.

Den där Staffan han är bra han  


Av Linda-Marie - 26 mars 2011 22:33

Fy fasen vad trött och mör jag var idag tidigt på morgon när jag cyklade hem. Fast jag har nog aldrig varit så ovanlig pigg en natt på jobbet, och jag har nog aldrig varit med om tiden har gått så ovanligt långsamt. Jag hade laddat upp där med en bok, jag trodde skulle ta hela natten för mej att läsa, men icke. Vid tre inatt hade  jag läst ut boken och det var bara att sitta av resten av tiden... drykt!


             

                " ett bra boktips" tog mej inte lång stund inatt att läsa den.



Sen men lite vänta blev dags att cykla hem, svin kallt.. Jag tog nog vår värmen med lite väl mycket hopp dagen innan, och lämnade vantan hem.. Brrrr som en isbit kom jag hem la mej i sänge,i medöronproppan och somande väldigt fort.

Sov bra några timmar, men vaknade ändå med grus i ögonen.. Segt att komma igång och gör nåt vettigt. 

Men tids nog blev min dag också en dag. Blev att åka till bokhamdel ochinhandla nya böcker till morgon dagens nattpass.. Nu jäkla har jag laddat upp såjag har att läsa hela natten. Sen blev det en  sväng till pappa och premiär grillning för säsongen.. Ny jäkla går det inte stoppa pappa, nu blir det grillat varje gång ända fram till julen:)

Väl hemma nu igen, var tidigare idag och hämtade ut ett paket på posten från H&M, Ååååå vad jag längtar till sommaren nu... En massa fina sommar klänningar fanns det i det paket :)



Nähä.... dags att vara lite social ochh äta chips!


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 24 mars 2011 12:44

"Nya favvo låten" kommer att spelas mycket här i vår....

Av Linda-Marie - 23 mars 2011 13:11


  "Ett av dom bästa vårtecken, när dom städar fint på gatorna"


Ännu en fin vår dag idag. Härligt. Blivit att storstäda idag.

Av Linda-Marie - 22 mars 2011 18:41

        


Jag tror inte ens kungen äter så här fint på en tisdag. Staffan kom på den jätte bra ideen att göra sina GODA revben idag... jag säger bara Mmmmmmmmmm vad GOTT 



              


Rester av den goda middagen! Tack staffan... Nu ligger man i matkoma 


Puss och kram vi syns på stan   

 
Av Linda-Marie - 21 mars 2011 13:12

 

Idag känner jag att det får vara nog med vinter och slänger in dom varma vinterstövlan i skåpet, och tar fram vårskorna. Det är dags nu! Sen blir det att börja cykla till jobbet igen nu, när vägarna är fina 


 

Av Linda-Marie - 16 mars 2011 22:06

           


Min onsdag i bilder.

Ibland vill man säga så mycket,men kan inte. När allt är lite upp och ner.


             


Så jag bara försöker fy bort få tankar och ord, och unna mej lite godis och ett glas vin i det bästa sällskap jag kan  



Puss och kram vi syns på stan   

Av Linda-Marie - 15 mars 2011 12:53

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards