Alla inlägg under september 2010

Av Linda-Marie - 27 september 2010 22:07

  Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Staffans födelsedag.. Hurra Hurra  .... bakade en Star Wars tårta åt pojken som fyllede 33år idag. Vissa har svårt att växa ifrån barnsligheterna helt och hållet...   


Grattis hjärtat på din dag!!!!



Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 21 september 2010 15:31

Haft en lung och skön dag hem, haft Madde vännen på fika lika trevligt att ses över en fika och prata lite "skit" hihi..


Igår var jag på jobbmöte på jobbet, och nu på söndag som kommer här. Kommer mitt första arbetspass som blir en natt. Det känns jätte bra att få komma igång och slippa sitta hemma hela tiden.

Att få börja jobba,nåt jag har längtat efter.

Visst foten är inte helt"okej" men man får gör det bästa av det. Jag haltar mej framåt med ska nog fixa att kunna jobba på den:) Träna förfullt.

Och det känns som det går lite bättre för varje dag, och tycker det har gått bra och framåt fort bara denna tiden. Det är ju faktis knappt en vecka sen jag tog bort gipset och kryckorna är borta å gå helt på foten gör jag med... Fast det gör ont. Men smärtan kommer nog finnas med mej ett tag framöver.


Men känns som man är påväg mot rätt håll, när man redan är tillbaka och kan börja jobba  


I söndag var jag och Staffan och kollade på större lägenhet, och hoppas på det bästa att vi vinner budgivningen. Den börjar imån!   Då jäklar...


Nähä dags att börjar med maten, Staffan har önskat sig blodpuddig och ägg idag. Så det får det bli!


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 18 september 2010 22:56



Detta är Staffan nya favvolåt, men jag tror han gilla den mest för att dom säger FUCK YOU! 

Eller?

Av Linda-Marie - 18 september 2010 21:52

Jag måste börja detta blogg inlägg med att säga, Jag har ta mig´fan ett bra liv!!!

Jag är nöjd med allt som livet mitt har att bjuda på idag. Tacksam!


Idag hade jag och Staffan tänkt först att bara ut och åka lite på Öland och titta, ta lite fina bilder...

Men tyvärr stoppade regnet oss.

Så det blev att stanna och städa upp svinstian här hemma. Det behöves!

Sen efter städningen blev det hemma gjord kycklingsallad och vin med en bra film.

Kollade på Harry Brown, var helt okej!


Imån oj oj då blir det spännande, jag håller tumman för framtiden att vi får den!


puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 17 september 2010 23:09

         



Även idag har det varit en bra dag när det gäller min träning med foten. Det går lite bättre för varje dag.

Går en massa...

Idag har man blivit några tusen lappar fattigare, köpt mig en ny cykel.

Eftersom den gamla blev stulen så var jag tvungen att köpa en nya.

Så jag kan tar mig till och från jobbet.. Cykeln är ju det som tar mig fram här i stan:)


Varit ute och ätit gott ikväll med mannen jag älskar mest här i livet  

Fredagsmys.



Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 16 september 2010 20:51

  

Torsdagsmys med smörgåstårta och sista avsnittet av True Blood  .......

Det är en riktig bra torsdags kväll.. 


Och träningen går jätte bra. Går var jag med och handlade för första gången på över sex veckor, och tog en fika ut med. Mycket trevligt.

Känns som jag börjar komma tillbaka till friheten och det "normal"  igen.

Riktigt skönt.



Puss och kram vi syns på stan   

Av Linda-Marie - 16 september 2010 15:26

Klart en favvo för mej i årets idol... Hoppas hon kommer långt i tävlingen  

Av Linda-Marie - 14 september 2010 10:34

Idag har börjat träna med att sluta använda kryckorna.

Å det går så där men framåt.


Det känns lustig och det gör ont.

När jag går på foten å utan kryckorna, känns det som jag skulle gå på vassa hårda stenar, aj aj..


men skam den som ge sig! Å jag är inte den som ger mej i första taget.


Målet denna veckan är att dumpa kryckorna helt och kunna gå ner till Djurängskolan på söndag när det är val, som ligger typ 300meter från våran dörr.

Det kan låta som det inte är så långt å inte så jobbigt.


Men med denna foten och orken i benet, så är det väldigt långt...


puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards