Alla inlägg under april 2011

Av Linda-Marie - 20 april 2011 13:48

Av Linda-Marie - 20 april 2011 13:30

Onsdag och en rätt soft dag faktis.

Igår var jag iväg på kvällen och spelade lasegame   och åt gott med jobbet. Mycket trevligt var det. Första gången jag testade lasergame och det var super kul, det kommer bli flera gånger.

Imån är det skärtorsdag, då blir det att åka hem til Blomstermåla och fira påsk med min familj   Mycket trevligt, hoppas vädret är med oss hela helgen, så man kan grilla llite och vara ute mycket. Blir lite jobb denna helgen med, men det gör inget att jobba en storhelg, goa pengar   Sen på påskafton blir det att åka över till Öland och fira påsk med Staffans familj   Trevligt! hoppas man kan sova lite, så man bli noglunda social efter en natt på jobbet. Men det ska nog gå fint.


Annars är det rätt lungt här just nu, mår jag säga... Härligt vädre vi har fått.. Våren och sommaren har man längtat efter, värmen! Behöver den nu, efter en sån lång mörk deppig vinter.


Jag hoppas alla får en trevlig påskhelg. GLAD PÅSK!


                



Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 15 april 2011 16:35

Fredag och denna veckan börjar lida mot sitt slut.

Varit en bra vecka med jobb och vad allt det innerbär.

Idag På morgon när jag vaknade upp var den stora dagen, Linda skulle bli märkt sig för livet. Gjort en jätte fin taturing på ryggen idag, super nöjd 

Och Staffan och pappa åkte till Tyskland idag tidigt på morgonen, för att fylla på lilla förrådet inför sommaren, så grabban klara sig. Kommer hem imån igen. Men saknar min Staffan, herre min ska ju sova själv i den stora stora sängen. Som tur är det en natt, sen blir det att jobba dag... För att sen åka till Blomstermåla!







Hoppas alla trevliga människor får en super duper bra helg och fint väder 




Puss och kram vi syns på stan   



 

Av Linda-Marie - 12 april 2011 13:16

Av Linda-Marie - 12 april 2011 11:09



Haft en super trevlig helg i Köpenhamn. Hade fint väder hela helgen, ätit gott och bara tagit det lungna.

Höll först inte på att komma till köpenhamn i fredags, det blåste så nere i skåne att tågtrafiken fick problem, vi stod still i någon liten ny utan för Lund i två timmar. Men kom sen i väg :) Men tre timmar efter, checkade vi in på hotellet sen.. Oj vilket fint hotell, nåt jag rekomendera om ni ska boka hotell i Köpenhamn, Copenhagen Admiral Hotel. Super bra och hemtrevligt!


Som sagt vi har haft en super bra helg 


   "god mat på Jensens Bofhus, riktigt mumma"



 

 

 


Puss och kram vi syns på stan  


Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards