Alla inlägg under april 2010

Av Linda-Marie - 29 april 2010 14:20

Min god gud, jag bad ju till dej att du skulle se till att det va lungt i huset för engånge skull nu när jag väl behöver sova på dagen... men Grrrrrrr nej det gjorde du inte..

Herre min gud har folk ingen vett alls längre, ska bli skönt när grannan flyttar härifrån.. dom spelar musik högt och ljudligt ovadsätt om det är dag/kväll/natt... verkar inte spela någon roll alls... bara flytt ös medvetslös där...

men jag har tröttnat riktigt ordentligt på doms spelande och vessen...

det låter som dom skulle vara här nere hos oss och ha disco....


nä som sagt det ska bli skönt när dom väl flyttar. hoppas dom flyttar tidigare.. så har jag fått det sagt me...   


hade varit skönt att fått sovit några timmar till eftersom det är en natt kvar på jobbet, fast är det så lungt som det va i natt så går det nog bra...


längtar förvisso tills imån när jag har gått av passet och sovit klart å vi ska åka till pappa och grilla... mums! och dricka en öl/lr fler:)


nähä.. måste spara mina krafter till natten... puss och kram vi syns på stan:)

Av Linda-Marie - 28 april 2010 11:05

Onsdag, shit halva veckan har redan gått. fasen vad veckorna går fort, man hinner knappt med längre.

Resten av veckan består av två nätter jobbs och sen valborgsfirade hemma hos pappa med grillning och allt vad det tillhör.

vad less man blir när man tittade ut från fönstre idag och solen är borta   

När det va sånt fint kanon vädre igår..... vill ha mer!


Får hoppas att helgen blir fin.


fasen har fastnat tradera träsket igen, det är roligt att fynda fina saker... men inte hur mycket som helst, man ska få plats med det åxå...


Nähä gör sig lite orning för att cykla bort till Modehuset en sväng... Sen måste jag hinna vila mej lite innan det är dags att åka till jobbet..

Konstigt vad mycket det blev att gör nu da?!


puss och kram vi syns på stan!

Av Linda-Marie - 27 april 2010 11:21

 


En riktig dödare är denna maskinen innan man har kommit igång riktigt...

Jag klarade endast 10min idag, men rätt nöjd ändå..

men förstår inte hur andra klara av att stå på den upp till en timma, puh!

jag blir nöjd om jag orkar en halvtimma i framtiden:)

Av Linda-Marie - 27 april 2010 10:31

Idag har jag en hemma dag med katten, första gången jag pyssla om han. Utan att staffan är där och grejar med han.. Får ju inte vara i fred en sekund för staffan... bara bus hela tiden.


men idag får jag gosa och mysa med han.. ångra inte att vi tog hem han och ge han ett kärleksfullt hem här.

Här ska han får det bra.. ett liv en katt förtjänar:)


Igår fick jag mitt schema hur jag kommer att jobba i sommar... oj oj vad nöjd jag blev.. bättre schema kan man ju inte får... bra tider:)


nähä nu måste jag återgå till katten:) puss och kram vi syns på stan!

Av Linda-Marie - 26 april 2010 20:04

   Han är så fin Felix:) 

   Våran nya familjmedlem... han verkar trivas här hos oss...


   Sötnas!

Av Linda-Marie - 23 april 2010 12:14

Fredag igen! Veckan är slut och helgen är här.

Denna veckan har varit hård mot Linda, gått upp tidigt och jobbat.

Åkt mellan kalmar och Högsby, inte sovit hos pappa som jag brukar göra..

Lite extra tid med att åka med andra ord.

Upp vid fem på morgonen. Och jag som inte va att gå upp så tidigt på morgon, har detta nästa varit en plåga.

Linda sover gärna länge på morgon och vant sig vid det me.


men det har också varit skönt att kommit upp tidigt och gör nåt av dagen, en att bara gå här hemma och väntar på staffan hela dagarna.


Jaha Blomstermåla idag då, blir att stanna där hela helgen. Tänkte jag skulle plantera lite blommer åt pappa nu ihelgen så han få det lite fint utanför dörren.

staffan och pappa åker ju till tyskland över lördag och fyller på förrådet:)

så då gäller det att ha nåt man kan pyssla med på lördagen när man är själv..


kanske får med hos en ny familjemedlem hem hit:) en liten kisse misse....


nähä... puss och kram vi syns på stan!

Av Linda-Marie - 19 april 2010 15:22

Åhh bara längtar tills trejde säsongen kommer ut.. lite mer en månda kvar nu wiiii

Av Linda-Marie - 19 april 2010 13:57

  Idag vaknade jag upp och mådde mycket bättre en vad jag gjorde igår.

  Sov bort stort sätt hela dagen igår, med en massa ångest i kroppen.


  Det var länge sen allt det dära hälsade på, det är skönt.

  men igår kom allt tillbaka med en smäll i ansiktet..

  Tur att det blir sällare för varje besök.

 

 

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards