Alla inlägg under december 2008

Av Linda-Marie - 27 december 2008 20:45

konsten att hålla på känslor man inte bodde känna.. hur gör man??

en bra fråga men inga bra svar på....

vet inte vilket benen jag ska stå på längre, vad är rätt att känna å inte känna!

vet bara du.. men inte ens du verkar kunna känna hur du ska ha det...

blandat, upp å ner hela tiden... hmmm.... men tiden börjar rinna ut!'


jag väntar inte på nåt lr någon! jag finns här å nu.. ta chansen undertiden den finns... kom inte sen å säg att du ångra att du inte tog chansen när den fanns... hmmm! de är tråkigt att veta slutet på sagan innan de ens har kommit.. jag vet nåt du inte vet en.. men bara en tidsfråga tills du vet de me!!!!


men men inget att gör nåt åt... skulle vilja säga som det är, men kan inte!

Av Linda-Marie - 15 december 2008 20:31

idag är en dag jag bara vill lägga täcket över huvudet å spola tillbaka tiden lite..

besviken, varför går tiden så fort... jag hänger inte med alls längre.

Jag trodde att man hade drömmar för att dom skulle slå in en dag, men jag börjar bli tveksam..hmm... mina verkar ju inte gör de... jag lägger ner å ge upp....


idag har jag å madde gums haft en hel dags fika, med mkt skvaller å smaskiga saker att berätta hihi:) nä tänker inte skriva dom här, skulle bli alldeles för pinsamt..

Jag är så tacksam att jag har dej vännen, du finns alltid där:) vad som en händer... på tal om vänner, hmmm vad tror ni?! här kan man inte komma å gå som det passa er.. ta inte mej för givet, jag kan försvinna lika fort som du kan blicka om du inte ta vara på vänskapen...



jaja.. nä ska linda gör lite nytta... klart slut, pitten i pottan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards