Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda-Marie - 31 augusti 2012 20:52

Denna vecka börjar lida mot slutet. Fredag och riktigt höst regn ut. En riktigt bra dag att stanna inne och göra så lite som möjligt :)
Blivit en del bakning här i veckan, var ett tag sen jag bakade nåt.. men nu ni bakars det massor :).... nu blir det soffhäng, jobb helg framför mej.

Puss och kram!

Av Linda-Marie - 27 augusti 2012 13:53

Lediga helgen slut och tillbaka på jobbet igen. Längtar redan tills jag har en ledig helg igen. Helgen har varit lungn och skön. Sovmorgon, lång frukost och inga måsten. Var iväg på lördagen och hämtade massa vildsvins kött från pappa, så nu är frysen full. Planterat och fixat lite i trädgården åxå. Men mest tagit set lungt, känns så skönt att känna sig pigg å utvilad igen.

Av Linda-Marie - 22 augusti 2012 18:09

En kväll på jobbet. Rastlös. Men fin utsikt på regnbåge :)

Av Linda-Marie - 7 augusti 2012 14:30

Har jag en ledig dag. Känns som det var hundra år sen jag var ledig och slapp passa på arbetstider. Jag började själv klar min dag med att ta en lång och välbehövlig sovmorgon, god frukost. Sen blev det klippa gräset och handla lite. Mitt sätt koppla av är att göra nåt gott i köket, idag blev det en päronpaj:)
Känner mej piggare igen! Skönt:)

Jag bloggar från mobilen idag, testar hur det funkar.

Puss och kram vi syns på stan;)

Av Linda-Marie - 5 augusti 2012 21:58

Som jag har längtat till denna söndags kväll, sissta dagen på det intersvia jobb sommar.

Tack! äntligen över.

I mån är det måndag och det normala jobbade började igen med lite återhämtning mellan passen.

Kommer aldrig att ta på mej så mycket jobb som jag har gjort den sommar, inte värt det.

Sjukligt trött efter den sommar. Skulle jobbat i torsdags, men kom inte till jobbet. Jag kan bita ihop i dom flesta tillfällen och bara göra det som måste, men i torsdags låste hela min kroppen och föll ihop i bitar, aldrig känt mej så svag som jag gjorde då, kom inte iväg till jobbet.. Blev en dag hemma i sängen och bara sova bort hela dagen, det min kropp behövde. Sen har jag kämpat mej till jobbet fredag, lördag och idag, eftersom inte finns några vikarier att ta in... Men det har varit en kamp, min kropp är trött och säger ifrån på många sätt nu.

Förlåt alla vänner och familj medlemmar om jag inte varit så bra på höra av min den sissta tiden, men har ingen ork, trött.

Sova, äta och jobba är som har gällt den sissta tiden, till vilket pris?! Inget....

På tisdag har jag en ledig ensam dag, en riktig vilo återhämtnings dag, för att bli mej själv igen.




Tilldess puss på er och ta hand om er och varandra  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards