Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda-Marie - 28 oktober 2010 13:35

  Igår flög Felix till solig katthimmlen   


                            Saknar  

Av Linda-Marie - 21 oktober 2010 19:05

Skratta lika mycket varje gång  

Av Linda-Marie - 15 oktober 2010 21:40

En bra fredag!

Haft en bra jobba dag idag! Kanon......

Ska jobba imån å söndag... men gör mig inget faktis. Jobba bör man annars har man inget att leva av.


Haft en underbar fredagskväll med underbara Staffan.

Vin, räkor och vitlöksbröd. Man kan hade bra, så kan man ha det bra.

Livkvalitet för mig är att få dricka å äta lite gott med dom jag tycker om.

Ikväll fick jag dela den stunden med den jag delar mitt hjärta med, Kan inte bli bättre  


Älskar dej Staffan  




Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 13 oktober 2010 19:23

  Näää vi vann inte denna gången heller i buda fajten på lägenheten. Sånt är livet, men som sagt vi sitter ju inte i sjön. Å det kommer ju flera fina lägenheter.

Så nu blir det att kolla på Arg Snickaren och Greys anatomy och trösta sig med god glass ikväll....


Puss och kram vi syns på stan  



Av Linda-Marie - 11 oktober 2010 16:41

                       

Jag dör.

Jag MÅSTE ha ett par sån här skor!!!!! Måste!!!

Av Linda-Marie - 11 oktober 2010 15:25

                        


Ett bra film tips i höst mörket:)

Av Linda-Marie - 11 oktober 2010 15:05

    Så var den riktiga hösten här. Det kändes idag när man skulle cykla hem från jobbet. Kallt var det, så man behöver vantar om fingarna när man cykla.

Brrr. fast jag tycker hösten är mysig.

När man får tända en massa ljus och dricka många koppar varmt te och ha raggisar på sig :)


Lördags blev det en cykel tur ut till Väsnäs och tog lite fina höstiga bilder.

Det är så skönt att vara mer rölig nu, å ha en bra cykel så man kan ta sig snart över allt stan. Resten av lördagen blev att kolla på film. Massor av film.


Jobbat natten som har varit, och det har gått bra. Så trivssamt på jobbet. Men nu är jag lång ledig denna veckan, enda fram till fredag. Ska bli skönt. Blev lite mycket förra veckan både jobbet och förkyldningen där.


Imån blir det att träffa min älskade vän Madde och fika lite igen.

Ser man fram imot. Annars är nog denna veckan rätt lungn.

Hoppas att vädret håller i sig, så man kan vara ute så mycket som möjligt.


Vi vara och kollade på en ny lägenhet igår, jätte fin! Hoppas denna budgivningen går bättre en den förra gjorde. VILL HA!


Nähä sliten och trött efter nattensjobb och städningen här hemma. Så nu blir det att ta en dusch och en stor kopp te, det är jag värd  


Puss och kram vi syns på stan  





Av Linda-Marie - 8 oktober 2010 22:26

                    



Har en kanon bra fredag, trotts att näsan fortfarande rinner. Usch ja, fy bubblan inte roligt att vara förkyld... Värker i kroppen och i huvudet, näsa rinner. Men nu är man på bättrings vägar iallafall... det värsta över.


Men nu är det fredag och haft en bra dag, självklart blev det en lång sovmorgon för min del. Behövdes verkligen :) Men sen blev det att åka handla lite färg till garderoberna, antikvit blev det, finnas tycker jag. Så det har målats lite här ikväll och sen självklart blivit idol tittade med popcorn, mums :)


Imån är tanken att måla andra laget av färgen på skåpen och sen ta en cykel tur och fota lite fina höst bilder.

Blir att bara vara dag imån.


Söndagen blir det att gå och kolla på en ny lägenheten, och håller tumman att vi får denna. Den  första gick tyvärr inte så bra när det gällde budgivningen, men håller tumman att denna går bättre ;)



puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards