Alla inlägg under maj 2010

Av Linda-Marie - 31 maj 2010 09:50

Vaknade på dåligt humör idag...grrrr....

Katt satan, ja så får man säga just nu...

Kissat sönder min nya skor... han har börjar kissa inne, inte bra alls.

Han ska iväg och kastreras nu nästa många, få hoppas det ge med sig då.

Att det bara är nåt han håller på med just nu, bara för att han börjar bli könsmogen... hoppas hoppas....


Men det är inte kul att hålla på att torkar kiss här och där, speciellt inte nu när det börjar lukta så starkt....



Av Linda-Marie - 30 maj 2010 19:29

Jag är avis på dom som har terrass eller balkong... grrrr...

Vill åxå har en.

Speciellt såna här soliga fina dagar.

Varit hemma hos pappa idag och suttit ute, så himla härligt.

Man är bra bortskämd som alltid haft tillgång till både stora trädgårdar och balkonger igenom livet.


Älskar nu när våren och sommaren kommer, man får klippa gräset.

Ny klipp gräs luktar så gott.

Jag tycker om att plantera blommer och gör det fint.

Hör fåglarna kvittrar, sjunger sina visor:)


Det är en frihete att kunna gå på sin egna gräsmatt, sätta på grillen och bara vara.

Det är nåt speciellt:)


Men nu har man verken en gräsmatta eller balkong/terrass....

Önskar att jag och Staffan hade fasta jobb så vi kunde köpa oss ett lite hus,

med en fin gräsmatta... Där jag kunde klippa och plantera fint...

Där vi kunde sitta ute på terrass och äta frukost och grilla på kvällen.

Där vi bara kunde vara fina soliga dagar....


Men med åren kanske den önskar går att uppfylla vem vet;) hoppas!

Av Linda-Marie - 29 maj 2010 20:24

Lördag och blusen är slut för mej för denna gången.

Blev inte så mycket.

Men jag hade en super trevlig fredag med Madde igår, men det blev tidigt i sängen..

Ingen hvitan för oss två:)

Suck.... Vad gammal jag känner mig, orkar ingenting längre när det gäller festa biten... hihi 25-år och mer pensionär en, ungdom just nu..... 


Trivs bäst hemma där det är lungt och skönt.

Äta gott och dricka lite gott:) är mer min melodi....


Av Linda-Marie - 28 maj 2010 12:31

Å så kom äntligen helgen:)

Här har det laddat och sparat på krafter må ni tror, för denna helgen..


Wiiiii kommer blir så jävla roligt....


Vi syns i dimmar hahaha  



Av Linda-Marie - 26 maj 2010 13:08

  Gjort två nya tradera fynd nu igen:) Mycket nöjd... fina skor och en väska...

  Fast dom är snyggare i det verkliga livet, en vad dom är på bilden:)


Mycket nöjd som sagt var..


Skorna fyndade jag hem för 61 kroner

Väskan fyndade jag hem för 80 kroner

               


Av Linda-Marie - 24 maj 2010 11:54

Idag drömmer jag mej bort till den dagen.

Man kan packa ihop en picknick, badkläderna

och brassa stolan.

Och åka till en skön strand.

Sitta där och sola, njuta hela dagen.


Är det det fina vädret vi har idag.

som får mej att drömma bort så  



Av Linda-Marie - 22 maj 2010 11:58

  Beställt en ny bikini för badsäsongen:)

Denna fina turkos fran Ellos blev det.

Och ett par fina sandalett...

Kanon  

Av Linda-Marie - 20 maj 2010 18:37

  


Första picknicken blev av idag.

Riktigt fint vädre ute så det gäller passa på:)

Tog cyklarna och cyklade ut till Värsnäs.

Riktigt guttans....


Bara haft en skön och lungn softa dag:)

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards