Alla inlägg under september 2009

Av Linda-Marie - 27 september 2009 21:56

Alla lever i olika känslo banor.

Ingen är lik den andra, vi har olika livs resor.

Min är inte lik din.

Vi hantera dom olika åxå.


Så att mitt känslo liv är som en berg och dal barna, är normalt för mej.

Ena dagen kan allt kännas ljust å bra, nästa dag känns inget bra.

Jag kommer aldrig kunna leva ett "normalt" liv.

Kanske därför man läster böcker om andras liv,

Det trasiga, för att dölja sina egna böldande sår.

Vad vet jag igentligen?!



Kampen har varit lång och hård.

Många gånger jag bara har velat ge upp allt.

Men man har bit ihop å kämpa vidare.

Men tanken slå mej varje dag.

Vad är det som gör att jag är värd det jag har idag?!

Tacksam.



Av Linda-Marie - 26 september 2009 13:39

Fy bubblan näsan rinner som ett öppet vattenfall... Men klagar inte, värre saker finns. "men inte så mysigt".

Igår var jag och hjärtat på bio och kollade på "Flickan som lekte med elden" var helt okej, den va bra.

Men första filmen, är ju helt klart bättre.. Väntar nu med spänning på tredjen filmen och se vad den har bjuda på:)

Idag blir det lungt och spara krafter för tjejkvällen, wiiii ser vi fram imot massor... Massa galenskaper:)

Mer om kvällen ta vi sen och berätta.

Och imån blir de att fira hjärtat på hans födelsdag:) tycker vi om..

Upp tidigt och baka tårta till han;) mums!

nja så ser helgen ut, vill inte skriva allt här... men lite vet ni nu:)


puss och kram vi syns på stan!

Av Linda-Marie - 23 september 2009 14:07

 


Du och hjärtat!

Tycker om dej massor.


Av Linda-Marie - 19 september 2009 22:18

*suck* tror inte jag har varit så här trött någon gång faktis, inte vad jag kan minnas just nu.

Fast min hjärna har tagit semester ikväll..

Varit en lång tröttsam lördag detta.

Va en lång dag igår, upp tidigt med pappa dricka morgon kaffe vid åtta.

Sen igen vila på hel dagen, för sen åka jobba natt:( Sen blev det sammlagt två timma sömn idag när jag väl kom hem från jobbet.

Så man är ju inte så jäkla pigga om man säger så...

Va rädd ett tag att jag skulle få sova själv natt, i huset... Nåt Linda inte tycker, snarare hatar.. Kan inte sova själv här i huset... Känns inte tryggt.... Men jag har världens bästa hjärta som kommer håller mej sällskap inattSkrattande Det tycker vi om... ska bli skönt att få sova ut sen när han kommer! längtar.....


Detta är min helg så här lång i korthet, jo sen har vi ju precis avslutat en fika med min vän madde. Alltid lika trevligt som vanligt när vi sesGlad.

Imån blir det att sova ut å träna lite...



Puss å kram vi syns på stan!

 

 

Tack för att ni finns mina älskade vänner å familj!

Av Linda-Marie - 18 september 2009 18:26


vänskap  


Idag är en dag jag lungt hade kunnat hoppat över.

Ångest, ångest...

Vem hör en igentligen när man skriker högt inombords?!

Ångest, ångest....

När inget bli som man vill.

Önskar!


Lämna mej inte här själv

Av Linda-Marie - 17 september 2009 13:44

 


Vill ha;)

Av Linda-Marie - 17 september 2009 13:20

vilken seg vecka detta har varit.. Nja hemmfru de är inte min melodi alla fall, kan inte förstå att folk tycker de skönt att gå hemma. Suck!

Nä jobba å gör saker hela tiden det tycker vi om.

Börja klättra sakta men säkert på väggan tror jag allt.

Inte bra!

Dags att ta tag i julskinkan igen åxå å börja träna, lite gympa ikvälll skulle båda kropp å själ mår bra av:)

Så får det bli... Lite hopp å stutts...


Annars lungt, ser ut att bli en lungn helg med... Fika med en vän å lite träning, så har vi kommit igenom denna helgen med snart.

Jaja! tvätten kallar...


Tycker om dej massor hjärtat mitt!

Av Linda-Marie - 16 september 2009 11:47

Idag känns allt lite lättar igen:) tycker vi om.

Suck fast tråkigt att sitta hem hela dagarna själv... vill jobba nu, en dags ledig räcker sen får jag skrubb.

Finns ju inte så mycket att fördriva tiden med heller:(

har precis framkallat över 200 bilder. Så nu är ju det åxå gjort. Får väl gå ta mej promenix eller nåt.

Ingen som åxå är hemma å fika sugen lr nåt????

nää tänkte väl nästa de, typiskt!!!! grrr



Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards