Alla inlägg under februari 2010

Av Linda-Marie - 23 februari 2010 22:24

   Den lite fula sidan av hur lägenheten såg ut innan väggen och dom nya tapertera komma upp.....



   Å detta är en av bilderna hur det ser ut nu... fint:)


Nu har vi bott här nu i en vecka, och trivs som fisken i vatten... super nöjda.. Fler bilder finns på min facebook:)

Av Linda-Marie - 23 februari 2010 13:15

Av Linda-Marie - 23 februari 2010 12:48



Jag längtar tills man får slänga in dom tunga vinterkängorna och sätt på sig ett par fina skor på fötterna igen.. t.ex dessa par fina högklackade :) me like!


jag hade inte tack nej till dessa fina rosa skor 

Av Linda-Marie - 16 februari 2010 23:21

Första natten i den nya fina renoverade lägenheten och större säng är det med här nu:) ska bli så jäkla skönt att krypa ner i den nybäddad sängen och vakna upp imån i vårat hem:)

Av Linda-Marie - 15 februari 2010 14:00

En ny måndag och nya tankar och känslor.

Eller?

Haft den mest konstigaste natt på länge.. vaknade en gång i timmen.. Drömde konstiga drömmar varje gång när jag somnade om..

Efter allt drömmande så har jag fått någon slags obehaglig känsla inom mig som inte går att skaka av sig.. Det sitter där med järnhand.. Hur mycket jag har försökt att får upp humöret och känslan inom mig till nåt bra, har jag inte lyckats.


Det sköna med att ha vaknat flera gånger inatt var att se, att du låg där brevid mej varje gång. Trygghet!

Jag är så himla glad att jag har dej i mitt liv.

Allt jag får uppleva med dej.

Allt jag får planera och drömma ihop med dej.

Det är verkligen du och jag  



snart dags att gör sig lite i ordning för att bege sig in till Kalmar för att kunna storstäda lägenheten så det går att flytta hem i mån igen.

Mycket som ska plockas i ordning och putsas innan det är dags för de..

Men det ska bli så jäkla skönt att få flytta hem igen och få plocka i ordning på hemmet..


Mmmm I mån flyttar vi hem igen bejb  


puss och kram vi syns på stan


Av Linda-Marie - 14 februari 2010 14:06


Alla hjärtans-dag. Första gången för mig och mitt hjärta att fira denna dagen. Fast det känns som vi fira alla hjärtans-dag alla dagarna. hihi... Här finns bara bra känslor och kärlek.

Älskar dej så otrolig mycket!


Fick fina presenter av mitt hjärta idag när jag kom hem från jobbet.. En super fin klocka och ett par fina örhängen    Så jätte fint! 


Snart kommer mitt hjärta hemifrån att varit och gjort det sista där, så ny är allt fint och färdigt   tycker vi om!

Så nu blir det en riktigt MYS söndag för oss resten av dagen !!!



Hoppas alla andra också får det! Glad alla   -dag på er   puss och kram.




  

Av Linda-Marie - 13 februari 2010 17:57

                        

                     Ballerina med Kladdkaka  smak, helt underbart goda   .

                     Ett måste att låta smaklökarna få testa.

Av Linda-Marie - 12 februari 2010 13:26

Nu sitter jag här och saknar dej så otroligt mycket igen  lika jobbigt varje gång.

Att man kan sakna någon så mycket som jag gör med dej.

Jag dela mitt liv , min tid..

Allt dela jag med dej och ändå saknar dej så otroligt mycket så fort du är bort från mej om dagarna... Det är sjukt


Du är underverket som gud skapade.

och så valde du att vara med dej och gör mej till det lyckligaste flickan som har gått i ett par röda lackskor  ...

Och snart har ett år gått sen vi träffades förr första gången... Härliga dagar ihop har vi haft och fler lär vi får...

Ser fram i mot våren ihop med dej hjärtat.



När jag ligger här i din famn

Känns det som jag är i paradiset.


Älskar dej!

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards