Alla inlägg under december 2010

Av Linda-Marie - 29 december 2010 21:13

Då var snart detta året över. Och ett nytt år kan komma.

Varit ett kanon år 2010, tycker jag allt. Staffan och blev sambos, jag fått ett bra fast jobb. Och en massa annat smått och gott har hänt detta året. Ska jag säga en negativ sak som har hänt detta året så får det blir när jag bröt foten, ajaj mindre roligt. Men det finns värre saker!

Annars som sagt har det varit ett toppen år! 

Hoppas 2011 blir lika bra  


Varit hos syster Jenny nu ikväll och färgat håret, oj oj vad nöjd jag är. Kanon fint blev det  


Avslutat denna kvällen med en stor kopp te och en JÄTTE muffins!!!! 

Och så ta vi nya tag imån, sissta arbetspasset imån för i år.


  

Muffisen är så stor att man inte orkar äta upp den, eller kan äta den normalt...


  

Kissen Roy i julgrannen, det nya katthemmet nu mera hihi....



GOTT NYTT ÅR! Så syns vi och hörs nästa år......


Av Linda-Marie - 25 december 2010 22:45

  

Jag har haft en underbar julafton med min familj detta året, som vanligt. Mycket god julmat, fina julklappar som jag har önskar mej. Och massor av trevligt julmys:) 

Nöjd!


Puss på er;)

Av Linda-Marie - 23 december 2010 15:00

  

En liten julklapp till mig blev inhandlad idag  

Velat ha denna så himla länge, och nu gjorde jag slag i saken och köpte den till mej.


Dan förr julafton, har längtat efter julen. Ska bli så himla mysigt att få åka hem till pappa imån och bara ta det lungt. Äta pappas goda julmat.

Och bara mysa!


Jag hoppas alla få en super trevlig julafton. Men i all julstress och allt som ska hinnas med innan julen dagen. Kan jag inte låta bli att skänka en VARM stor tanke, till alla där ut som inte har råd att fira, som inte ha någon att fira med. Jag är TACKSAM att jag har en familj att åka till, ett varm hus och mat på bordet. Önskar att alla kunde få ha det! Men världen är orättvis, tyvärr. 

Men jag hoppas trotts olika försättning att alla få en varm och trevlig jul:)



puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 20 december 2010 12:43

 


Var och fyndad lite skor igår, det är ju lite rea på skopunkten. Gäller det att passa på att fylla på sko förrådet här hemma. Kan förvisso inte andvänf dom just nu i all snö, men till våren kan man ju använda dom. Två pat för 149 kroner är ju ett kanon bra pris:)


Annars allt som vanligt just nu. Sover , äter, jobbar och förbreder för julen:9 Tänk att det är julafton på fredag, vad mysigt... Längtar!  

Av Linda-Marie - 17 december 2010 20:46

  

Våra två nya små vänner. Var iväg för att hämta hem ny katt, men det blev två istället:) Små å söta....


Hoppas nu bara att dom kommer att trivas här....


  

Ligger dom och sover i Staffan knä:)



Puss oh kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 10 december 2010 21:34

  

Fredagsmys med mitt allt. Alltid lika trevligt. Några öl och Idol tittade. Hoppas då självklart som många andra att Jay vinner. Men måste erkänna att Minnah gjorde vinna låten bäst. Passade henne bättre en Jay röst och stil. Men men hoppas att då Jay vinner  

Varit förkyld hela veckan, men idag på bättrings vägar så himla skönt. 


  

Goda  Chicken Drumsticks  till ölen, mums  



Puss och kram trevlig helg!    

Av Linda-Marie - 9 december 2010 19:17



En klar vinna i årets Idol:)

Av Linda-Marie - 8 december 2010 17:27

  


Idag har jag gjort min första å årets första julskinka, mums! Massor av mackor med skinka och senap blir det framöver nu.

Tänk endast två veckor kvar nu innan det är ju....


  

Var ju tvungna att smaka julskinkan, med lite annat gott till, mums  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards