Alla inlägg under november 2009

Av Linda-Marie - 21 november 2009 16:06

Fy sjutton gubbar... Lite ledsen man bli att den tapen jag och staffan hade valt ut på våran fondvägg skulle vara så dyr, den såg ju inte ens så dyr ju... 3900 kroner per rulle och vi behöver två:( blir att hitta en ny favvo tapet till fondväggen nu istället. men det finns miljoner fina taper att välja på.. Tur!!! att man har lite tid på sig att välja innan de ska upp... Golv valet är färdigt och tapen till hallen:)


Ska bli så sköt när vi får iordning här, och kan få in en större säng.. Det bli trångt att sova bekväm som vi gör nu en 90cm säng... men det går...

Men man är duktigt stel på morgonen när man vaknar....


Tiden går fort snart är vi där...

Jag herr min jesus, vad tiden går fort.. Snart julen här...

Men först ska vi börja med julpynte närsta helge och alla julklappa ska inhandla...


Sen längtar jag just nu till lucia helgen, när jag och staffan ska åka med jenny och micke till göteborg hela helgen och gå på lisebergs julmarknad:) wii ska bli så trevligt.....


snart är 2009 slut, detta året har gått fort.. Men jag är nöjd med detta året.. Varit ett bra år för linda:)



Av Linda-Marie - 17 november 2009 16:32

Underbara låtar från pink....

Av Linda-Marie - 11 november 2009 01:09

Jag vill inte tänka framåt, men livrädd att fastna här.

Hur kan det vara försent att säga som det är engång var.

Jag testa nya vägar nu, som tycks aldrig ta slut.


Skräcken finns i hjärtat i mej.

Tomma ord och handlingar har gjort sitt.

Jag vet vad som måste göras.

Ändå sitter jag kvar här.

Skräcken har en skugga.



Det förflutna hälsar på.

Men ser mej för den jag är här och nu.

Du håller mej kvar i nåt jag har lämnat för länge sen, släpp taget.

Jag drömmer om en framtid utan dej.



Av Linda-Marie - 10 november 2009 14:12

"Jag älskar att lata mig. Jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse."

Av Linda-Marie - 9 november 2009 23:13

Jag satt å tänkte på hur mitt liv ser ut nu och hur det har varit, när jag va på väg hem till hjärtat idag.

Å insåg att det kan inte vara bättre i livet nu, mina drömmar är uppfylld. Jag har ett liv!

Ett bra liv nu, jag lever ett liv jag är värd.

Jag är så stolt över mej själv å min nära kära att vi är här idag å lever ett bra liv.

Att man står upp, högre en er.. Att man kan titta ner på skiten och inse att det tillhör det förflutna, att det inte finns nåt av det där kvar nu.


Det finns tid nu att älska fritt.

Jag skulle kunna sälja min själ för att få stanna i detta.

Det gör inte ont längre.

Denna gången ska jag ge allt, som jag sagt att jag har.

Livet blir vad man gör det till.

Jag har kämpat å jag förtjäna detta.



Allt från det förflutna det gamla är bara tomma ord och känslor nu, när jag tänker tillbaka.




Av Linda-Marie - 6 november 2009 12:45



Detta är min väns favvo låt...

Denna låten lyssna jag på när jag saknar han, så känns saknade lite lättare.

Som idag, saknar jag dej moggis. Mycket!

När jag lyssna på denna, kommer alla fina minner vi har ihop.

Dom vi har skapat.


bättre vän en dej kan man inte ha.. tycker om dej vännen!


Av Linda-Marie - 5 november 2009 19:39

Jag är inte perfekt, nåt jag vet å inget jag kommer att på stå att jag är heller.

Jag har min brister som alla andra. Tyvärr har min brister på sissta tiden blivit någon konstig avbild av det förflutna.

Jag har börjat gå i ett par fotspår som jag inte trivs med.

Mitt rätta jag börja vissa sitt rätt. Den personen jag en gång var, som jag inte vill vara längre.


Jag vet att jag döljer en sanning som inte passa in här och nu. Hur berätta man en saga som är sann?

En saga.

Jag har försökt så många gång berätta den, men inte lyckats.

Men denna gång vill jag verkligen lyckas på riktig, men hur?

Hur berätta man en saga som är sann, så du förstår!?

Att den är sann.

Så du inte tycker synd o mej, nej det vill jag inte.

Allt händer av en anledning.





Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards