Alla inlägg under maj 2009

Av Linda-Marie - 31 maj 2009 17:24

 

Känner att jag är rätt njöd med mitt liv som det ser ut som just nu.

Visst! finns de alltid visa bitar som går att förbättra, lr det finns de väl alltid.

Men när man hör alla andra problem hit å dit, har jag det riktigt bra!


Alla problem kan man lösa så länge vilja finns där.

Å jag känner att jag har löst min problem jag har haft i mitt liv så gott jag har kunnat.

Visst finns de en bit kvar, men jag har kommit låååååååååångt på vägen!

Å jag är stolt över mej själv.


Vem hade kunnat annat att jag skulle komma så här långt i livet.

När man tänker tillbaka på livet från förr, få de mej att tänka att jag har haft tur.

min historia hade kunnat haft ett annat slut, om  inte vilja å önskan till ett bättre liv fanns.


Jag å andra som har tagit tag i sitt liv å gjort nåt, är ett bra bevis på att man kan resa sig från det djupast mörkast hålet i livet å få ett bra liv:)

Det tar tid, många val på vägen, mkt svett å tårar.. Men det värt alltihop när man tittar tillbaka.

Inga mera mediciner, inga flera behandlingar, inga flera psykolog besök, inga flera tvångstankar, inga ätötningar. Det är slut med de, Jag har valt livet, det är så här jag vill leva som jag lever idag.. Att mår bra!


Älskar min vänner å min familj, tack för att ni finns!










Av Linda-Marie - 31 maj 2009 11:05

vilken underbar dag.. solen skiner å näsan rinner mindre idag, kan känna alla härlig dofter från naturen idag..

frågan är ju bara hur jag ska förvalta denna dagen bäst?!


bara två veckor kvar sen är man upp vid nyckelsjö å hade bra, längtar!



ha en super härlig dag allihop, puss å kram på er

Av Linda-Marie - 30 maj 2009 13:08

En riktig god kaka åt jag idag när jag var å bögfikade med madde:) mums!!! smakade som en riktig himleriks kaka......

Av Linda-Marie - 30 maj 2009 06:04

Trött jag blir på detta med sömnproblem.. Först kan jag inte somna när jag vill, utan ligger flera timmar å vrider å vänder på mej på kvällarna... sen när jag väl har somnat in skönt, sover jag endast några få timmar å vaknar tidigt.. vill åxå kunna sova många timmar å länge på morgonen.... jag är ju verkligen skit trött nu så här på morgonen när jag vaknar, men kan ej somna om:( surt som fan.... men men sånt är livet att kan ju inte vara lätt, bara så trött att just ha detta problemet.


jag vill jag vill....


jaha så har en ny dag börjat, solen skiner å strax dags att gå ut å sätta sig för att äta lite frulle så man orkar med denna dagen...

Sen ska jag iväg på lite bögfika med en vän idag, mkt trevligt!

ni som inte har kommit så långt en å bögfikat i berga, herre gud ni har missat nåt... ett himlenrike av goda bakelser:)


har en trevligt helg allihop...


puss å kram


älskar min familj å mina vänner, tack! för att ni finns.

Av Linda-Marie - 29 maj 2009 15:56

att de ska ta sån tid.. hmm nästa ett helt år sen jag köpt min dator, men inte kunnat använda den pga av att vårat nät inte funkar som det ska.. men idag hände de ett under å jag kan äntligen sitta på min egna dator å surf.. dessutom sitta ut å sola samtidigt.. känns lite lyx faktis.. en att sitta inomhus vid den stora dator... wiiiii:) mkt glad... tur att mina närver lungnade ner sig när jag va som argast på detta felet å inte sålde dator... hahaha mkt tur:)

nähä nu ska jag surfa vidare... ha en fin dag i solen allihop!


puss å kram vi syns på stan!

Av Linda-Marie - 25 maj 2009 12:49



Var denna helgen över å en nya veckan börjar igen.

Haft en bra helg vännerna, men detta med att gå ut är verkligen inte min grej längre.

Vill vara hemm där jag kan känna mej trygg å där de är lungn å ro:)

Kan vara trevligt att ta lite ibland, med då med att laga lite god mat å dricka vin med vännerna.. men inte att gå ut nä fy de har vi kommit ifrån.

Man växer upp å mogna å inse vad man igentligen vill länga sin tid på, man värder sätt saker å tid på ett annat sätt idag.


Denna veckan är jag ledig skönt, kände att jag behövde.

Varit mkt nu ett tag med magen som krånglar å nu förkyldningen.

Å allt som har varit runt om kring med, det har stormar ordentligt.

Kände att jag behövde en veckas ledig att bara kunna andas ut å ta dagarna som dom kommer, en att känna att man har en massa måsten på axlarna.

Skönt att andas lite innan sommaren börjar ordentligt, sen är de ingen vila.

Jag valde ju rätt vecka me, ska vara fint vädret hela veckan har jag hört:) jippe!!!


nä puss å kram vi syns på stan;)

Av Linda-Marie - 23 maj 2009 12:37

fy bubblan vad näsan rinner å halsen svider.. men jaja det ska nog gå iallafall... jag är ju en kvinna av stål å lägger mej inte i första taget haha.

laddad till tusen för kvällen med flickorna:) ska bli så roligt!!!!!

hmm undra va det blir för bus ikväll, om man säger så här.. med dessa flickor kan kvällen sluta precis hur som helst:)


nähä nu ska jag ta hand om den lilla laxen å grilla lite, mums!!!


sup å svälj trevlig helg;)

Av Linda-Marie - 19 maj 2009 21:51

Vänskap är nåt man ska vara rädd.

Men ändå går vi åt olika hål nul.

Jag tycker jag har gjort allt för att få våra vänskap att hålla.

Jag har förklara min känslor å hur jag ser på saken.

Men inget gensvar får man, utan en kall hand.

Man kan inte alltid komma tillbaka å tror att de finns hur många chanser som helst att få.

Du har inte fått en chans, ett antal chanser.

Man kan inte ta en vän förgivet bara för att man är nära vänner.

Men fel här är att du inte förstår varför jag ta avstånd från dej.

Och kommer att hålla mej ifrån till du förstår!

Om detta nu betyder att våran varma långa betydelssfulla vänskap är slut, är det tråkigt:(


Jag kämpade in i det sissta, men man är två när man är vänner

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards