Alla inlägg under december 2009

Av Linda-Marie - 30 december 2009 21:52

  

IImån är de nyårsafton igen! herre min gud var detta året har gått fort...

Men det har varit ett bra år, hoppas 2010 blir lika bra   



GOTT NYTT ÅR!

Av Linda-Marie - 30 december 2009 09:51

En sömnlös natt, det blir så när känslor och tankar tar över allt.. Få timmar till och från med sömn inatt.. Suck! 


Skulle vilja skriva av mej om allt å inget.. men nä tror jag håller de för mej själv.


Rädslan hälsar på.....

Av Linda-Marie - 27 december 2009 16:24

  Min nya fina mobil.. Köpte en julklapp till mej själv igår.. vett ni    har man varit snäll i år så har man hihi..


Mkt nöjd med den...

Av Linda-Marie - 24 december 2009 00:42

   Utanför pappas hus idag på morgonen när jag var på väg till jobbet...


   Hemma i kalmar utanför fönstret...




Då var det jul igen. Fy sjutton vilken dag jag har haft.. Stressig på jobbet, fullt upp hela tiden.. inte en lungn stund.. Sen in till kalmar efter jobbet för att köpa dom sissta julklapparna, hem å slå in dom.. pyssla och dona så det blir fint här hemma.. duscha å ja nu sitter jag här.. Försöker blir lite lungn så jag kan sova... stress åter stress.. 

Men det blir nog en trevlig jul ihop med familjen ändå tror jag nu  



Å första julafton med mitt hjärta   riktigt nice!


nä gott folk kudden kallar.. jobbet me imån... sen firade med familjen..'


GOD JUL GOTT FOLK!!!!!!!!!!!!

?!

Av Linda-Marie - 23 december 2009 00:09

Saker å ting är verkligen konstiga ibland... Man kan verkligen inte se fram i framtiden hur den ska se ut.. hmm undra vad som kommer näst på tur?!



Av Linda-Marie - 16 december 2009 15:32

En ny dag med många tankar å blandat känslor.

Kolla ut igenom fönstert, vit som ett vackert vinterland. Så vackert!

hoppas vi får har kvar snö nu till julen.. Så vi får ha en vit jul i år.


Jag vet inte vad du gör här?

Jag vet inte vad du igentligen vill?

Men jag vet att det är fel.

Att vårat kapitel avslutat förlänge sen.

Du håller kvar mej i nåt jag lämnade förlänge sen.



Jag lever ett ny liv idag, med allt jag vill ha.

det finns ingen plats för verken dej eller den skit som var förr.

Så jag tycker att du ska släppa taget nu och gå vidare, som jag har gjort.

Jag vet att du läser detta!


Du gör mej illa att vara här å hålla mej kvar i nåt som är gammalt och glömt.

Du väcker dom minnen jag har begravt och jag vill inte minnas dom.

Snälla släpp mej fri igen!   


Jag gav upp förlänge sen..

Det är att leka med elden, att dra upp detta med mej.

Du ser i min ögon att jag försvann förlängsen.

Det finns inget att förklara eller att försvara.


Jag drömmer om en framtid utan dej!


Av Linda-Marie - 16 december 2009 00:25

Dessa sömn problem är inte roliga att ha med att göra...  

Att sitta upp långt in på nätterna för att kunna bli en gnutta trött, lr ligga snurra runt i sänger.. Gör mej smått bitter faktis.. Men Tyvärr äe man van att det är så här vinter perioderna, brukar vända runt mars/april.. Men det är lång tid kvar tills dess..

sömnbristen gör att jag sover bort halva dagarna å inte får jag mycket gjort när jag väl är vaken.. orklös  


Får sitta höra när hjärtat snarkar å sover så gutt  , skulle så gärna vilja krypa ner brevid han, men jag vet att endå blir att ligga där och snurra sig till sömn en längre tid.. Å så håller jag han vaken me... Å han måste ju faktis få sina timmar sömn om han ska orkar med sina dagar  


Tycker om dej massor, så tanksam att jag har deji mitt liv  .....

Du är det finaste jag vet!


tack för att du finns.  


nä gott folk puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 15 december 2009 18:25

    Snö snö... Hoppas nu att den  får ligga kvar till julen, så vi får en vit jul i år.. Hade varit riktigt mysigt:)

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards