Alla inlägg under februari 2011

Av Linda-Marie - 26 februari 2011 18:21

Haft en bra lördag,trotts att jag inte sovit som jag ska efter en natt på jobbet. Förkyld och jäklig. Men vad gör det.

Var och handlat en klätter ställning till kisse katterna idag, hittade även en annan rolig sak till dom, där dom ska jaga en boll runt runt. Nåt dom gillad väldigt mycket, även klätterställningen.


Köpte även lite fina kuddar till mej :)

Mycket fina tycker jag.

Ikväll blir att bara vara hemma och ta det lungt. Kolla på melodifestivalen och äta ostbågar :)





      

"går att klicka på bildern, så blir dom större"


 Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 24 februari 2011 18:41

En sjuk vecka, kan man lungt säga. Vaknade idag med den värsta skallebank jag haft på länge, usch! Inte kännt mej helt hundra i kroppen idag. Trött och slö. Men tur att man har varit ledig och kunnat sova bort dagen mer eller mindre.


Kisse katterna har idag varit hos farbror dokton, så nu behöver vi inte vara rädda för äcklig stinkade hankiss eller att det bli kissbaby. Skönt! att ha det gjort. Vi bad dom klippa klona på dom samtidgt, och fick Id-märkning med. BRA!


Imån är det fredag igen och helgens jobb kan börja:) Varit ledig nu några dagar, ska bli skönt att jobba lite också:)


 

Mys torsdag blir det idag, eftersom vi inte få ha fredagsmys;) godis skålen på fylld och snart dags att bänka sig framför tv:)


 

Reginas favvo plats att sova på, i staffans gardirob:)



Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 22 februari 2011 12:42

Ny vecka nya möjligheter!


Helgen som sagt bestod av att jobba och ta hand om en dödssjuk pojkvän, stackaren legat i sängen hela helgen med hög feber. Usch! Men nu börjar det lätta, en så länge har jag inte blivit smittad. Det enda jag känner är halsen som inte är helt okej. Men inget att klaga över, kunde har varit värre.


Staffan är hemma idag med, så vi har passat på att rensa lite i skåpen och slänga bort sånt där man inte behöver eller använder mer. Förstår inte varför man spara på så mycket skit.


Såg melodifestivalen i lördags, och röstade MASSOR på Eric Saade, är en personlog favorit han.. Mycket duktig och bra låt  


Lite lång ledig denna veckan, blir att ta det lungt och bara fylla på med batteri krafter!


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 18 februari 2011 11:17

Efter ha sovit dåligt igår natt och jobbat inatt som var, sen sovit ungerfär 2,5 timmar på det, känner jag mej inte så mycket som människa idag.

Vaknade av en stor smäll, av att katterna fick ner blomkrukan i köket  Mina fina nya blomkrukor.. jajaja, bara att köpa en ny och se glad ut. Lite svårt just idag när man är så trött, snarare sur över det.

Kom hem idag på morgonen från jobbet och såg att det hade kommit en REA katalog från Panduro igår med posten, oj oj här ska det fyndas var min första tanke.

Och har precis skickat efter lite saker, så jag kan sätta mej och pyssla om kvällna när jag är ledig.


fredag! en dag Linda ska bara ta det lungt, ska inte ens laga mat. Utan köpa färdig. Och helgen blir att jobba dag både lördag och söndag. Inga sovmorgon här inte, bara upp och göra nytta för lönen   En helg går ju fort.


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 14 februari 2011 21:07

Alla hjärtans "Fjärtans" dag  . Kärlekenärnåt som är bra, synd att man intekan ha bjudaoch säga lika mycket kärleksfulla ord och göra bra saker för dom tycker om varandra varje dag,utan att detmåste finnas en speciell dag som gör attman visa vad man tycker och känner.


Min alla hjärtaans dag har varit bra fast jag gick av jobbet idag påmorgen.Sovit bra, Staffan köptet öronproppar igår till mej, så jag skulle kunna sovaidag efter jobbet. Och det hjälpte  . Jag är överkänslig när det gäller små ljud när jag ska sova. Fast det kanske ärså med ett liv med tintus. Att man är extra känslig,fast man har lärt sig leva med det.


Åter till denna dagen Måndag den 14 Febuarie 2011:)


alla hjärtans dag  


  

Isället för att gå ut och äta ute eller att gå på bio, så stanna vi hemma med vin, kex,ost och goda räker. Mums!!!!!!!!!!!1


Och vi skulle inte köpa nåt till varandra men Staffan kom hem med....


  

Med en fin stor ros och.....


  

Och god choklad....jag har tur jag!!!!!



  

Vad skulle göra utan min Staffan, han är bra han! Älskar dej massor  




Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 11 februari 2011 12:25

 


Fredag och Linda är ledig från jobbet, ska jobba helgen. Så idag blev det lite sovmorgon skönt som fan, behövdes   Och sen städa å putsa och tvätta. "städa varje fredag, för det tycker jag är kul"   Hmm man kan ju undra vad allt damm kommer ifrån. Jag tycker jag är rätt duktigt att hålla i ordning här hemma och se till att det är rent. Men ändå är det så hemsk mycket damm. jajaja... Skönt att få bort det och få ett rent hem igen  


Hade tänkt ta en lång promenix idag med, men tror jag hoppa den. Det snöar, fy   mindre roligt.. Vill ha vår och varmt.


Få se vad kvällen bjuder på. Ska ju upp tidigt och jobba imån.


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 10 februari 2011 22:21

Torsdags kväll och Linda söker ensams tid på mitt sätt. Musik!

Stoppa in musik proppar i öronen och flyga bort till den där världen jag laddar min batterier på. Måste! 

Måste ladda batterierna och hitta krafter till saker just nu. Det mycket. Men snart så har jag hämta nya krafter och orkar lite till.


Musik är nog det bästa sätt att koppla bort alla tankar och trycka på Off knappen.

Funkar iallafall på mej. Skönt!


Sover skit dåligt och känner någon obehaglig stress inom mej,vill bli av med det. Släpp mej fri igen. Så jag kan gör adet jag vill igen men lite glädje och massor av ork.

Snart så. Hoppas jag att det har släppt. Musiken får mej iallafall släppa dett förstunden.


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 8 februari 2011 15:20

               




En ny väska som jag har budat hem från Tradera:) yeah... så nöjd.


Jobbat natten, och allt har varit bra. men fy fan vad blåste inatt, trodde att taket skulle lyfta i mellan åt, fasen! Och sen nu några timmar senare solsken.. Lustig väder vi har just nu, att det kan slå om så fort, som ingeting.


Puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards