Alla inlägg under juli 2009

Av Linda-Marie - 21 juli 2009 15:52

Underbara känsla:)......


Av Linda-Marie - 19 juli 2009 14:39



Det gör ont i mej, det skriker.. aj  aj..

Känslorna gör mej rädd för vad som kommer här näst.

Vill inte vara med längre, var ju inte detta jag hade planerat precis.

Inget blir vad man har tänkt:(


Allt kändes så bra, å nu... Helt konstigt... vilken väg ska jag nu välja.

hmmm vet inte om jag orkar med nu, det är färdigt nu tror jag.


Hatar känslor, det för så ont hur man en gör.

Man får inte gör så här..


ledsen, gör ont!

Av Linda-Marie - 16 juli 2009 18:50

Allt rulla på i sin glad sång:) Hmm det är bra nu ska ni veta, visst för det finns mycket stress inom mej, men hoppas den ska ge sig när sommarveckorn på jobbet är över, bara fyra veckor kvar.. Fem veckor kvar sen sitter jag i skolbänken igen:) ser jag fram imot.


Haft min denna ledig dag denna veckan idag, hmm å då har jag varit så duktig att jag har putsat fönster å storstädat:) Varit ute å plockat blåbär med å gjort blåbärspaj mums;) ja är fan mej riktigt duktig jag... hihi




Man ska var rädd om det man har, det nära å kära man har.

Man vet inte hur länge det består.


Av Linda-Marie - 10 juli 2009 22:17

Livet underbara stunder är här.

Känns bra.

Jag lägger mej ner här bland allt å bara njuter:)


När man minst tror de, kan det hända. Hoppet är det sissta en människa har, så behåll det så länge du kan.

Så kommer du att komma långt:)



Saknar dej en kväll som denna;)

Av Linda-Marie - 8 juli 2009 23:59

Bland all inre stress som finns inom mej nu, finns även en underbar känsla:)


Glad att jag har träffat dej, varje minute med dej förgyller mina minuter här.

En underbar känsla:)


Jag känner.....


Av Linda-Marie - 6 juli 2009 16:50

Besviken

Trött

Ledsen....


Jag känner, jag vill... ensam starkast det är nog så.

Av Linda-Marie - 6 juli 2009 14:37

Jag är så jävla le på allt.. att man hela tiden ska fixa å dona, ge av sig själv å sin tid till folk som bara tar utan att ge...


Jag ger upp, mina krafter är slut.

Lägger mej här å andas djupt och låter bli att känna.

Känner mej......


Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards