Alla inlägg under januari 2011

Av Linda-Marie - 27 januari 2011 13:20

En riktig skit dag, magen krångla på mej och vill inte alls vara med nu. Trött och hängig, hemma från jobbet. Det är tungt att ringa och sjukanmäla sig, få så ångest efter ett sånt samtal. Fy, tycker om att jobba och vill inte vara hemma i sängen.

Men men är man sjuk så är man.


Inte sovit många timmar inatt, tankar snurra runt. Hur?

Hur kan egoism besegra rättvisa?



  

Av Linda-Marie - 25 januari 2011 19:30

  


Inhandlat lite nya tavlor till den stora väggen, och nya fina gröna gardiner.. superfint tycker jag det blev.

Händer inte mycket här.. Lungna gatan,men det är faktis väldigt skönt.

Behöver ha lite lungn och ro nu, känns det som.

Vi har bokat in en weekend till köpenhanm nu igen, helgen 8-10 april, bli trevlig:) hoppas nu bara jag kan stå på min ben så inga fötter bruts denna gången.. Den helgen bli dessutom att fira Staffans och min två år dag  

Tiden går så fort. Men en givade och bra det varit.


Nähä, gör i ordning lite gott till tv, tänkte kolla på Sofias Änglar ikväll och se om det är nåt att ha.


Puss och kram vi syns på stan  

Av Linda-Marie - 15 januari 2011 20:27

  

Våra älskade katter, ångra inte en dag att vi tog hem dessa två helt underbara katterna... Dom finnas alltid där och myser med en, måste vara nära en hela tiden:)


  

Vi var och köpte denna fina lykta,som jag då tycker att den är på Retrå, Och katten Roy tycker det är väldigt intressant att sticka ner nosen och känna värmen av ljuset och vanilj lukten :)


  

Måste lägga upp ett kort på lilla regina med:)


Denna veckan har endast varit en massa jobb, känns det som.

Den sissta tiden,eller typ en månads tid har jag haft en otäck huvudvärk,så jag har mått illa... Vaknat om nätterna av att jag har ont i huvudet..ajaja mindre trevligt.... vet inte vad det kan vara.. kommer ofta om kvällna och nätterna.

jaja helgen består åxå av en massa jobb. Och mys självklart!

Staffan fixa jobbet nu i veckan, GRATTIS   


Nähä som sagt händer inte så mycket just nu som är värt att skriva om.

dags att dyka ner i godis skålen!!!! mums..



puss och kram vi syns på stan  


Av Linda-Marie - 3 januari 2011 14:34

 

Året började med en stor renovering av lägenheten, så vi kunde få in en stor säng och kunde flytta ihop  


 

Resultat av renoveringen  


 

Sen kom våren och jag köper en av min favvo blommor.....

 

En tok bild av mej och Staffan i Mars på överrrasknings kryssningen Mick fick av syrran i 30-års present......


 

Sen kom Felix gubben in i vårat liv, tyvärr fick han inte stanna så länge  


   


Första cykel turen på våren och en massa kort på mej och Staffan  


 

Och den härliga andra sommaren ihop kom  

 

Somma bild från öland


 

Sen kom oturen och jag bröt benet.... Men det slutade bra ju. Och fick ett nytt jobb med!

 

Första snö kom... Brrrrrr

 

Och en renovering av köket blev det nu också... Fint! Nöjd!

 

Och två små hjärtan kom in i vårat liv.. Regina och Roy  

  Julmat och julafton är här.....   årets gran!



Det har varit ett bra år!

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards