Alla inlägg under juli 2011

Av Linda-Marie - 11 juli 2011 19:18

En vecka har börjat och jag börjar med att vara sjuk, eller igentligen har jag nog varit lite sjuk ända sen fredags, men att det har brytit ut ordentligt idag. Vaknade med värk och feber, näsan rinner och det är bara jobbigt att hålla sig vaken. Men jag har storsätt sovit bort denna dagen med.

Ifredag var jag och staffan, med pappa och kollade på sommar teatern "Makalöst bröllop" Här i Kalmar. Väldigt bra var det, måste jag lov att säga.. Skrattfest!

Lördagen åkte vi upp till Blomstermåla, och hälsade på. Farmor och släkten kom ner från Strängnäs, så¨det blev grillning på kvällen. Mycket trevligt att träffa dom, blir ju inte så ofta, förra året dom var ner jobbade jag delad tur, så då blev det bara en snabbis, men som tur var jag ledig lördags så jag kunde vara där hela dagen. Blev en tur till Blomstermåla och umgås mer med släkten på söndagen med, efter  ha jobbat ett dagpass.

Annars händer det inte så mycket här.. Jobbar mest och när i mellan blir det bara att ta det lungt, vara ut så mycket som möjligt när det är fint vädre.

Ikväll blir iallafall att ligga i sängen och bara ta det lungt.

Vänta hem Staffan, som unna sig en kväll med lite bio. Jag är ju ändå inte så trevligt sällskap idag.







Puss  och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards