Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Linda-Marie - 1 mars 2011 21:46

Tisdag. Men det känns som det skulle vara torsdag och fredag imån. Längtar till helgen, min lediga helg. Wihooo  Ska bli så himla skönt att vara ledig ihelgen och göra en massa skoj. Längtar till lördag när jag ska ut med syrran, ska bli så jäkla roligt. Var ju evigheter sen jag var ute sisst, vet knapp hur man gör längre, vet inte hur man klär sig hihi,men det blir nog bra ändå. Igår var jag en sväng i till stan efter att jag hade fått sova ut ordentligt efter natt på jobbet. Skulle hitta nåt fint att ha på mej på lördag. Men hittade fasen inget, så himla tråkiga kläder ute i butikerna nu, eller så är det jag som har blivit kräsen. 


Men jag hittade ändå ett par nya byxor, och ett par snygga stövla. Och en fin klocka  


  


Denna kväll blir det bara ta det lungt, mysa med katterna. Dom ärså lungna, undra vad dom gjorde med dom hos veterinären i torsdags?! hihi... inga vilda katter längre... Bara sover och myser  


  

Våra små söta bebisar  


Puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards