Alla inlägg den 12 september 2010

Av Linda-Marie - 12 september 2010 18:42

  

Haft en super bra helg.


Fredagen hade jag å hjärtat tacosmys, med några glas rött, smasken  

Igår "Lördag" åkte vi till Blomstermåla och hälsade på min älskade pappa, och åt gott å drack gott där åxå... Mycket trevligt..

Sen fick jag ju träffa syrran Jenny och lilla Jeppe idag innan vi åkte hem, Och Jeppe sålde jultidningar, så självklart köpte jag å Staffan lite av han   Man måste ju ställa upp för dom små trollen..

Köpte två böcker som ska ges bort i julklapp!


Idag har vi haft en dag på Öland och även där har vi fått äta gott.

Och hälsat på lilla Felix... Han trivs verkligen ute i det fria  ..



Och nu är man hemma igen.. Så det blir film och godis å en massa mys ikväll...

Imån har den stora dagen som Jag har LÄNGTATHIMLA mycket efter.

Gipset på benet ska ÄNTLIGEN bort  Så jäkla skönt ska det bli!!!!!



Puss och kram vi syns på stan  

Presentation


Tankar om livet här och nu...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mitt liv

   

 

     


  

 


Ovido - Quiz & Flashcards